onsdag, september 08, 2010

Snart afsted


Maden hurtigt spist, søn bager, resten til fodbold.....rod...kaos.. jeg skal heldigvis ud af døren og mødes med nogle strikkeglade damer til en hyggelig aften i vores strikkeklub i Egebjerg.
Strikketøjet er klar. Jeg strikker på Hawthorne
og er nu kommet til den nemme del. Jeg har valgt at strikke den i dobbelt supersoft på p 4½ (opskriften siger p 5, men jeg skal som vanligt ½ pind ned).Farven er helt hen i vejret, men der må komme et bedre billede når det bliver færdigt.
Farvel rod, og goddag hygge.
God aften til dig.

2 Comments:

Blogger Ann said...

Det er da et lidt anderledes og flot sjal.
Den farve, jeg kan se - noget a la navyblå - er flot, synes jeg.
Spændende at se resultatet.

1:19 PM  
Blogger Lykke said...

Endnu et smukt mønster du har kastet dig over :-)

11:54 PM  

Send en kommentar

<< Home