lørdag, marts 03, 2007

Hæklet sjal



Jeg er blevet helt vild med at hækle. Er lige blevet færdig med et hæklet sjal fundet i et ældre ugeblad - Søndag nr. 45 2006. Det er hæklet i Fiori mohair forbrug ca. 230 g. Hæklet med nål nr. 7. Sjalet startes i nakken, og der hækles nedefter. Jeg har lige et stykke stof der passer til, og mangler så kun at sy jakken..... Jeg har tidligere syet det meste af børnenes tøj, men det er som om garnet har fyldt det hele på det sidste. Jeg må se at komme i gang med at sy noget mere. Har godt nok sagt det i de sidste par måneder...men pludselig...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Et meeget smukt sjal , i en fantastisk farve!

6:35 AM  
Anonymous Anonym said...

wow, hvor flot! og din jakke fra forrige indlæg er altså helt fantastisk!
kh.Frida

2:51 PM  
Anonymous Anonym said...

NICE - den farve kan jeg rigtig godt lide. Virkelig flot...
KH Gitte B

4:06 AM  

Send en kommentar

<< Home