søndag, marts 18, 2007

Ren nydelse

Jeg strikker fortsat på Divaen. Sjældent har jeg nydt så meget at strikke en model. Opskriften er bare så gennemarbejdet. Jeg havde inden hørt ,at jeg ikke skulle læse opskriften for så virkede den uoverskuelig, men bare strikke derudaf og gøre hvad der nu stod. Der sker hele tiden noget nyt. Striberne er overstået. Det flimrede lidt for øjnene til sidst sort mod hvidt i strib. Jeg har også fået strikket ærmestriberne, så nu er der kun det ensfarvede tilbage. Jeg mangler det ene forstykke, og så ærmerne. Børnene er stadig syge. Emil er nu også syg med næsten 40 i feber.

1 Comments:

Blogger Dorthe said...

jeg kan godt tænke mig at striberne i sort og hvid laver fluer i øjnene, dog bliver din diva meget flot. og som du selv siger HF's opskriften er så lækre forbi din er totalt gennemarbejdet. Det er lidt frygteligt at komme tilbage til en anden oskrift efter en HF

1:10 AM  

Send en kommentar

<< Home