tirsdag, marts 13, 2007

Influenza ramt


Igen igen har influenzaen ramt os. Jeg har ligget i sengen i næsten en uge, og har i flere dage ikke kunnet strikke. Gisp.. det er yderst sjældent at det sker. Emma har ligget ved siden af mig, så det har nu alligevel været halv hyggeligt. Nu troede vi lige at hun var ved at være rask, og så i dag fået konstateret at hun nu har halsbetændelse. Det må altså snart være slut.
De sidste par dag har jeg fået lidt gang i strikkepindende, men kunne ikke overskue at strikke på Divaen, så mit lille halstørklæde er endelig blevet færdig. Forbrug 1½ ngl. Indiecita, alpacagarn .
I dag er jeg gået lidt i gang med Divaen. Har fået strikket ryggen, og er nu ved de stribede forstykker. Den er spændende at strikke. Der sker hele tiden noget nyt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Gitte
God bedring til jer alle i familien. Vi har heldigvis undgået nogen form for sygdom, men jeg må hellere passe på hvad jeg siger, det kan hurtigt ramme en. Godt at du alligevel har fået strikket lidt.:-))
Kh. Bebiane

4:30 PM  
Anonymous Anonym said...

Ej hvor skægt, har os næsten lige strikket det tørklæde, bare i blår og grønt (blonde kanten). Dit ser rigtigt fedt ud:-)

7:18 AM  

Send en kommentar

<< Home