lørdag, maj 12, 2007

Slå om færdig



Slå om vesten er færdig. Endelig.... det holdt hårdt til sidst. Jeg ved ikke lige om jeg kommer til at bruge den eller ej. Nu skal den vaskes, og så må jeg se. Jeg ved ikke hvorfor, men den har ikke fanget mig. Modellen er ellers meget flot, og gennemtænkt, men....jeg ved ikke om den virker for stor. Den er meget rummelig, og jeg er glad for at jeg strikkede på p 2½.
Jeg har strikket den i originalgarnet Duo farve 529 turkis meleret. Et flot garn, men også et meget tyndt garn. Skal jeg strikke af det en anden gang bliver det ikke i enkelttråd.

9 Comments:

Blogger Jette said...

Den ser da rigtig flot ud, skøn farve, måske ærmer i, så vil du kunne få anvendelse for den, men kender godt det med at man ikke får det brugt....

6:57 AM  
Blogger Dorthe said...

Et spørgsmål til højre forstykke: efter slippen slåes de nye masker op med ekstra garn for at få en pænere kant, hvad menes med det?
er det med dobbelt garn eller hvad har du gjort.
Jeg synes den er rigtig flot og håber da du bliver glad for den. Vil også gerne høre om strukturen efter vask.Tak

7:25 AM  
Blogger garnnyderen said...

Vedr. højre forstykke. Ja jeg har slået op med dobbelt garn.

7:35 AM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Den er rigtig flot og jeg haaber sandelig at du vil bruge den !
Strikkehilsner
Angelika

9:18 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg synes den er nydelig!!!!

9:36 AM  
Anonymous Anonym said...

Den er flot! Et godt tip til vask af den: sørg for ikke at strække den overhovedet - du skal nærmest skubbe ribben sammen og lade den tørre sådan. Ellers giver den sig meget.
Mvh Britt

10:18 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Hold da oooop den er blevet flot, det er da synd hvis du ikke kommer til at gå med den...jeg har opskriften liggende, men har hørt om forskellige dumme ting ved den!! , så jeg venter og ser en jeg kender strikke den færdig,inden jeg begynder!! hi-hi..

11:42 AM  
Anonymous Anonym said...

Det er ærgeligt hvis du ikke kommer til at bruge den. For den er blevet utrolig flot, jeg er helt vild med farven!
Håber jeg får den at se næste gang vi ses?

4:10 PM  
Blogger Dorthe said...

Tak for svaret, det gjorde også på den første halve forstykke men alligevel i tvivl og da det så skulle pilles op ville jeg lige høre inden jeg begyndte igen.
Tak

11:18 PM  

Send en kommentar

<< Home