tirsdag, august 28, 2007

Masser af garn


Strikkeenergien har ikke været så stor på det sidste. Ganske skrækkeligt når der vælter lækkert garn ind af døren. Lana Grossa har nogle meget spændende effektgarner til efteråret. Vil gerne lige lave den der lille jakke....du store alpaca...puha for noget lækkert garn de har.....lige lave det lille halstørklæde.....lækkert merino og silke fra Grignasco..nøj det er blødt.
Jeg må vist hellere sætte mig ned, og tage en kop kaffe. Jo forresten jeg er færdig med at strikke min næste taske, men den er ikke valket endnu.
Må vist hellere begrænse planerne inde i hovedet...kender I det ?

2 Comments:

Blogger Faster´s corner said...

Uha.....der ligger mange lækre sager på bordet og i kurven!
Jeg kender det godt, jeg har det lidt ligesom dyrene, det med at samle foråd - for man kan jo ikke vide om det er der næste gang man kommer forbi!;)
God arbejdslyst fra:
Krista.

8:37 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Mums hvor er den bare stopfuld med kreds.. den lille kurv.. glæder mig til at se hvad du bliver enog med dig selv om at starte med;-)

9:32 AM  

Send en kommentar

<< Home