onsdag, august 15, 2007

Valket taske


Vupti vupti...en slatten deform klud ind i vaskemaskinen, og ud en tæt og tyk taske. Det er nu underligt. Jeg er blevet helt godt tilfreds med resultatet. Jeg har vasket den ved 40 grader sammen med et par håndklæder og lidt vaskepulver. Den er blevet fin tæt.Jeg har brugt 200 g Kauni 100% uld. Den måler 30 cm i bredden, og 22 cm i højden. Det er en lille tyksak, idet den måler 20 i bunden.
Jeg har også været i gang med en broche. Skulle lige prøve den på tasken, men den er vist lidt for stor. Jeg skal i gang med en taske magen til men lidt mindre i størrelsen. Super fjernsynstrik.

10 Comments:

Blogger Dorte said...

Den er blevet super-flot !

Og jeg synes ikke blomsten er for stor - den passer også godt i farven.

Kh Dorte

7:46 AM  
Blogger Mona said...

Den er rigtig flot;-)
Når man ser på billed - ser det ikke ud som om at blomsten er for stor;-)

9:06 AM  
Blogger Kludemutter said...

Skøn taske, super farve.
Blomsten ser da ud til at passe fint til.

10:12 AM  
Blogger Fríða said...

super-fin taske, og blomsten passer helt perfekt til den.
kh.fra Island
Frida

10:18 AM  
Anonymous Anonym said...

Sikke en taske! Hvor er det dog en flot farve...Rigtig rigtig flot.
KH Gitte B

11:33 PM  
Blogger Mette H. said...

Den blev da super. Hvad med at filte blomsten også ?

3:16 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Den er da rigtig god!! Jeg synes heller ikke at blomsten er for stor... synes tværtimod at blomster på tasker skal være store! ;-)

Kh Karen S

4:38 AM  
Blogger hanneb said...

Jeg tilslutter mig straks de andre.
Super flot, og blomsten passer fint.
KH Hanne

11:01 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Åh hvor er den altså bare flot. Du må i gang med en mere.
Kh. Bebiane

10:16 AM  
Blogger Karina said...

Den er da bare blevet rigtig fin og blomsten er da ok både i størrelse og farve.

6:00 AM  

Send en kommentar

<< Home