onsdag, juli 25, 2007

Tilbage efter ferie


Igang igen efter ferie....puha jeg kan godt mærke, at jeg skal i omdrejninger igen.
Vi har haft en dejlig ferie til Sydfrankrig med et lille smut til Italien. En dejlig afslappet ferie, hvor jeg dog ikke fik strikket så meget, men i stedet fik læst en del.
Det blev dog til en hæklet poncho til Emma. Vi skal lige have købt noget silkebånd til halsen. Det er egentlig en voksenmodel, men lavet lidt om så den passer hende.
Hun er meget tilfreds.
Jeg fik også begyndt på babysvøbet, men ikke noget der er værd at tage billeder af nu.
Efter vi kom hjem har jeg taget Plisseen frem igen, og mangler nu kun 10 cm på flæsekanten nederst.

4 Comments:

Blogger Mette H. said...

Velkommen hjem igen. Godt at I havde en god ferie. Det er en fin poncho og den klæder hende godt. Sikke en charmetrold.

6:31 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Velkommen tilbage, hvor er hun bare yndig i den poncho, og farven er perfekt til hende;-))
Glæder mig enormt til at se plissen..

11:24 AM  
Blogger Dorte said...

Velkommen hjem.

Jeg venter spændt på at se den færdige plissé ... jeg er selv i fuld gang, men er blevet i tvivl om størrelse/ strikkefasthed.

kh Dorte

7:11 AM  
Blogger hanneb said...

Hvor er de søde begge to:)
KH Hanne

4:17 PM  

Send en kommentar

<< Home