søndag, juni 03, 2007

Færdig Snowdrop


Min Snowdrop er færdig. Den har været meget hurtig og skøn at strikke.Jeg har strikket den efter den mindste størrelse. Jeg strikker lidt løst, så jeg har strikket den på p 5½ istedet for p 6 til det glatstrikkede, og ellers p 4 til hulmønster, som beskrevet i opskriften. Den nederste rib har jeg strikket på p 3½. Det havde jeg ikke behøvet... den er pæn stram. Jeg har brugt 95 g shetlandsuld, og 40 g kidmohair. En skøn kombination.Farven er mere mørk blomme i virkeligheden. Jeg vil helt klart overveje at strikke den lange model næste gang.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsa!
Den passer dig rigtig godt. Farven ja det er en yndlingsfarve for mig, men den klæder sandelig også dig godt.
Kh Birthe

9:56 AM  
Blogger Unknown said...

Sikken dog en dejlig farve - klær dig rigtig godt
KH Tove

9:59 AM  
Blogger Jette said...

Både facon og farve er tip-top, og modellen klæder dig. Håber du bliver glad for den..

10:02 AM  
Blogger Julia Zahle said...

En meget flot Snowdrop! Og den klæder dig meget godt.

Overvejer at lave en i samme farve som du som min næste Snowdrop.

10:08 AM  
Blogger hanneb said...

Endnu en lækker bluse. Har du superturbo strikkepinde? Du strikker jo med lynets hast:))
KH Hanne

11:15 AM  
Blogger garnnyderen said...

Lynets hast..fnis...jeg var bare vild med at strikke den. Jeg strikker på mine elskede rosentræpinde, som efterhånden er ved at være godt "fedtede" til, så det bare kører derudaf.

12:00 PM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Smuk farve ! Din Green Gable er ogsaa rigtig flot :-)
KH
Angelika

12:08 PM  
Blogger Eva S said...

Jättefin!
Eva i Lund

12:10 PM  
Blogger Hygge-Strik said...

yess fed farve og perfekt til cowboybukser. Den klær dig godt.
Kh. Bebiane

8:59 AM  

Send en kommentar

<< Home