fredag, september 14, 2007

Regnvejr og kulde


Regnen styrter ned, og det er koldt i hele huset. En god mulighed for at tænde op i brændeoven. Jeg må tilstå, at jeg godt kan lide sommer, men er mindt ligeså vild med en ruskedag, hvor brændeovnen er tændt, og der er mulighed for at putte sig i sofaen med et godt strikketøj.
Jeg er startet på et spindelvævstyndt sjal fra Kauni. Har strikket det før, men på alt for tynde pinde. Kauni siger p 4-5. Jeg strikker det på p 6, og tror det bliver godt.
Egentlig skulle det sidste træværk males på huset.... jeg strikker videre.

2 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Det lydder hyggeligt, kan du have en dejlig dag.

2:18 AM  
Blogger Karina said...

Du behøver da ikke have dårlig samvittighed over ikke at male træværk når det regner. Det vil jo aldrig nogensinde tørre :-) Jeg kunne også finde 10 andre undskyldninger for at strikke.
God søndag
Kairna

5:34 AM  

Send en kommentar

<< Home