tirsdag, februar 19, 2008

Ferien slut

En dejlig ferie er slut. Det har været lidt hårdt at komme i gang igen efter mange dejlige meget afslappende dage i Fåborg. Jeg er vild med den by. Vi fik set lidt af byen, var på museeum, fik besøgt nogle gamle studiekammerater, og osede ellers bare rundt.
Ungerne fik badet en del, mens jeg fik læst og strikket. Jeg fik læst Drageløberen. En fantastisk god bog...synes jeg...den kan varmt anbefales.
Jeg fik monteret Emma´s bluse. Strikket i babysoft. Et garn jeg skal prøve igen, idet det var ret lækkert at strikke med. Blusen er strikket i dobbelt garn. Jeg kan nu bedst lide at strikke med enkelt tråd , så det skal jeg prøve næste gang.
Emma er heldigvis godt tilfreds med sin bluse, og den passer hende godt.
Jeg er næsten også ved at være færdig med en nederdel. Billedet kommer senere. Fik også startet på min cardigan i glatstrik på p 2½....det tager lidt tid, men den er super som fjernsynsstrik.

3 Comments:

Blogger Helle : said...

Hej
Sikke en flot bluse, men også en utrolig køn model du har ;¤)
Det er altid spændende at kigge med i den blog.
Mange hilsner
Helle

1:03 PM  
Anonymous Anonym said...

Faaborg er en dejlig by at være i.. og så har du kunnet kigge over til mig på Ærø

1:55 PM  
Blogger Karina said...

Skøn bluse du har strikket og glæden lyser jo ud af "modellen". Jeg kan nu også bedst li' at strikke med en tråd. Jeg glemmer nemlig tit den ene, og skal så til at "fiske" for at få den sidste del med. Det giver ikke det pæneste resultat:-( Alligevel er jeg lige gået igang med en IK model med to tråde - jeg havde ikke lige garn der passede i strikkefastheden.
Hilsner og god weekend fra
Karina

1:55 PM  

Send en kommentar

<< Home