torsdag, juni 26, 2008

Færdig nederdel

Min hæklede nederdel er færdig hæklet. Den har været en nydelse at hækle. De forskellige mønstre gør den sjov at arbejde med. Der skal lige hækles en række, og lige en til... pludselig er der gået 1 time. Jeg tror den bliver rigtig god.
Jeg har hæklet den i Løve merciseret bomuld i den lille størrelse forbrug 8 ngl. Jeg har hæklet den med hæklenål 3, som anbefalet i opskriften.
Jeg har besluttet mig for at sætte for i ellers tror jeg ikke jeg får brugt den så meget. Foret er indkøbt i dag i en lidt lysere nuance for at skabe kontrast, så mønstret træder mere frem. Jeg sætter lynlås i siden, samt en smal elastik i taljen.
En nederdel som absolut har været sjov at lave.
Nu skal jeg bare tage mig sammen ift. monteringen.

5 Comments:

Blogger Fríða said...

smukt! dejlige farver.
kh.fra Island
Frida

10:15 AM  
Blogger Joan said...

Katrines kommentar "Nej, hvor fin" - altså virkelig flot.
Hilsen Joan og Katrine

11:15 AM  
Blogger Mariann said...

Den er bare flot, og foret tror jeg også er en god ide, ellers bliver den nok lige en "tand" for gennemsigtig :-)

11:17 AM  
Blogger Tine said...

Super flot.
Dejlig farve.
Gode ide med foer.

Tillykke med arbejdet.

10:34 AM  
Blogger Bournonville said...

Den er super flot, smukt mønster, hva hedder det mønster du har hæklet efter..og hvor kan man købe det??

-sara

4:35 AM  

Send en kommentar

<< Home