onsdag, maj 14, 2008

Feminin rib

Igen er jeg gået i gang med en model fra "kæk og klassisk børnestrik". Det er denne gang model feminin rib. Den er set en del gange fra bogen "Sødt og blødt". Her er den nu i større udgave.
Jeg strikker den i str. 10 år og vil lave den med et lille ærme, så det bliver en regulær lille sommerbluse.I bogen går str. fra 2 år til og med 12 år.
Jeg strikker den i Cottonbaby. Et lækkert bomuldsgarn...når det nu ikke er uld der strikkes med.
Jeg nyder mine træpinde fra Knitpicks. De er bare så lækre at strikke med.

2 Comments:

Blogger Hygge-Strik said...

Flot farve, spændende at se den med et lille ærme.
Kh. Bebiane

4:36 AM  
Blogger Tine said...

Sikke da nogle dejlige ting du får lavet.
Lyder som om det er en rigtig god bog.
Desværre er min datter blevet for stor til at jeg skal strikke til hende.
Men jeg håber at det kommer igen engang.
Det håber jeg på.
Fortsat god fornøjelse med strikkeriet.

6:07 AM  

Send en kommentar

<< Home