mandag, juni 16, 2008

Opstart Violet

Hende Violet hun har det ikke for nemt. Om hun nogensinde bliver færdig......

Jeg er ellers kun lige gået i gang med forstykket, men har snart strikket det samme stykke to gange. Størrelsen er onesize. Efter første forsøg synes jeg ribben så noget smal ud, og jeg er ellers ikke så bred om hoften. Jeg søgte rundt på nettet, og fandt ud af at andre havde det samme problem. Her ved andet forsøg strikker jeg rib og det glatstrikkede stykke på samme pindestørrelse. Der tages en del ud, og det netop for at modellen får et poset udtryk. Det synes jeg ser smart ud.
Her i weekende skulle jeg så strikke videre på hende, men min mand kom til at hælde en kop kaffe ud over hende, så hun har måtte vaskes og tørre.
Jeg håber på at komme videre med hende for modellen ser absolut flot ud. Jeg strikker hende ikke i uld, men i noget merciceret bomuld med glitter effektgarn.
Der er bare en del problemmer omkring hende...selv billedet her vender på en eller anden mærkelig måde på hovedet....

1 Comments:

Blogger Tine said...

Modellen ser da rigtig god ud.
Ærgeligt at det skal drille sådan.
Håber at det lykkedes for dig.

10:03 AM  

Send en kommentar

<< Home