onsdag, juli 02, 2008

Violet

Min Violet har fået en ny chance. Jeg har været meget usikker på om den blev god/om jeg gad at fortsætte med den. Nu har jeg fået strikket ryg og forstykke, og syet dem sammen.
Helt tosset bliver den nu ikke. Min rib har jeg strikket på p 3, som resten af blusen fordi jeg jo troede at den blev alt for lille. Det fortryder jeg nu. Jeg burde bare have lavet den som beskrevet i opskriften...hmmm.. Jeg har sat tynd elastik øverst i ribben fordi det er ret vigtig at den sidder til, idet blusen skal pose. Det tror jeg bliver helt godt.
Ligeledes har jeg lavet halsudskæringen lidt længere oppe. Jeg har læst flere steder at den er meget udringet.
Lige nu er jeg i gang med det første ærme. Jeg kan næsten ikke vente med at se den med ærmer.

1 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Det er bare med at få den færdig. Jeg er oppe på 4 Violet'er - elsker bare den model. Du har ret med elastikken, den er meget nødvendig.
Glæder mig til at se den klar.
kh
Sanne B

4:28 AM  

Send en kommentar

<< Home