fredag, december 12, 2008

Ny bluse


Der bliver stadig strikket lidt her ved "sygesengen". Sidste fredag kom Emma hjem fra skolen, og var blevet syg. Hun startede i skole igen i tirsdags. I går kom Emil så hjem, og havde det dårligt. Kastede op flere gange, og har feber, så her sidder jeg så igen. På sofaen med en "patient".
Emil har det heldigvis lidt bedre i dag, men vil da gerne plejes.
Godt jeg har mit strikketøj.
Jeg er gået i gang med en Drops model Jeg strikker den i Donegal silk uldgarn. Den er forholdsvis nem at strikke, så det er super egnet som sygestrik.
Knapperne er allerede købt så jeg må i gang. Jeg mangler lige sådan en trøje. Knapperne er lavet i keramik af Birthe Stahl..tror jeg nok hun hedder. Dem er jeg bare vild med. De er købt hos Strikkekunsten i Horsens.

5 Comments:

Blogger Fríða said...

modellen er söd, og den farve er da bare noget MUMS! håber dine börn snart er helt friske.
kh.fra Island
Frida

7:54 AM  
Blogger Tine said...

Sikke en dejlig trøje. Og noget meget lækkert garn du har gang i.
Glæder mig til at se det færdige resultat.

Håber at sygdommen er overstået, og ikke har bredt sig!

8:22 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Uha - den ser ud til at blive en lækker bluse.. glæder mig til at se mere til den.. og knapperne er lige i øjet;-)

1:24 AM  
Blogger Helle : said...

Flot model, håber at dine børn snart bliver raske igen. Jeg tror at det er Birthe Sahl, Brovst som har lavet dine knapper ;-)

10:50 AM  
Blogger Marianne said...

Sikke en dejlig modet - den har jeg da lige gemt :-) Skøn farve du strikker i og de knapper - de er bare prikken over i´et

12:37 AM  

Send en kommentar

<< Home