fredag, januar 02, 2009

Godt nytår


Et nyt år er skudt igang. For mit vedkommende meget stille.
Jeg har ingen nytårsfortsætter, men synes der er noget særligt ved opstarten på et nyt år.
Tankerne kredser om det nye, og alt er muligt. Måske lidt fjollet tankegang, men sådan har jeg det.
Jeg håber, at jeg kommer til at sy noget mere i det nye år. Jeg har været på udsalg i stof 200, som om jeg får syet en masse...hm...
Jeg har íkke fået strikket så meget i julen. Tiden er langsomt bare smuttet afsted, men jeg har nydt det.
I dag har jeg fået min grønne trøje lavet færdig, og den ligger nu til tørre.
Jeg er startet på et tørklæde Flourish
Det hækles i meget tyndt mohairgarn med hæklenål nr. 9. Det går faktisk lettere end jeg troede det ville gøre.
Duften breder sig...Emil bager pandekager...med is...jeg er smuttet.

4 Comments:

Blogger Tine said...

Hvor ser det dog dejligt blødt ud.
Man får helt lyst til at få det rundt om halsen :-)

Held og lykke med sybunken. Det er også et dejligt håndarbejde :o)

9:09 AM  
Blogger Helle : said...

Det er godt nok blødt ud, spændende at se det færdig. Kunne være at man skulle på udsalg, kunne godt bruge lidt nyt stof.

2:35 PM  
Blogger Marianne said...

Hovedsagen er at du har hygget :-)

1:37 AM  
Anonymous Anonym said...

Godt Nytår!

Dit tørklæde ser lækkert ud, skøn farve. Har du fået tørklædet færdig?

Kh. Aino

12:10 PM  

Send en kommentar

<< Home