fredag, december 19, 2008

En ommer

Det skrider pænt fremad med blusen, men desværre er den ikke som den skal være. Ærmerne er bare alt for korte. Jeg har i forvejen strikket dem 4 cm længere end i opskriften, og sad også undervejs og overvejede om de skulle være længere endnu.
De skærer dumt midt i albueleddet, og ser underligt stumpede ud. Jeg mangler ellers ikke så meget på bærestykket, og var lige over de mange ind og udtagninger.
Øv...ellers sidder blusen fint som den skal, og skal nok blive lækker.
Nu vil jeg skynde mig at trævle op.

8 Comments:

Blogger Strikkeheksen said...

Øv, det var da en skam, ellers må jeg sige, den ser rigtig lækker ud :-)

5:31 AM  
Blogger Fríða said...

ej, hvor ærgerligt! men den ser flot ud.
kh.fra Island
Frida

7:03 AM  
Blogger Merete said...

Det var surt. Men det er godt at opdage det inden du blev helt færdig.
Merete

8:55 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Ærgeligt, men hellere nu end senere, og i det mindste godt at du allerede nu (og på trods af ærmernes tilstand) kan se at det bliver et hit!
Den ser nu altså også mægtig pæn ud!
Kh Karen S

10:52 AM  
Blogger Helle : said...

Ej hvor surt, op med det og så bare igang igen ;-)

Tusinde tak for hjælpen gennem Joan! ( knit pickers ) glæder mig til at bruge dem.

2:04 PM  
Blogger Tine said...

Øv,øv. Den ser ellers bare rigtig dejlig ud.
Håber at resultatet bliver godt, der er jo egentlig det vigtigste. :-)

7:00 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Det er ærgeligt at du skal trævle op, jeg er vild med farven :-))
Kh. Bebiane

8:13 AM  
Blogger Marianne said...

Surt show, men godt du opdagede det nu - skal det være en juletrøje :-)

2:53 AM  

Send en kommentar

<< Home