torsdag, juli 09, 2009

Frem....og meget tilbage igen

Jeg har fået strikket en del de sidste par dage. Manglede kun nogle pinde på raglanbærestykket, og så var jeg klar til at lave de sidste ribkanter ved forkanterne. Mange masker at strikke skal jeg lige hilse og sige. Nu opdager jeg til min rædsel at stykket bliver for langt ift. indtagningerne. Efter opskriften tages ud 32 gange på skiftevis hver 2. og 3 pind.
Nu er det trævlet op. Se lige det nøgle. Det var ellers næsten strikket op.....nu tager jeg ind på hver 2. pind, og så kommer det til at passe bedre. Øv....jeg gider ikker ærge mig. Var ellers i gang med at drømme om nye projekter.
Bemærk lige min lille gave fra ungerne. En "krystaldims" fra Tunesien. Emma har flere gange spurgt om jeg ikke synes den er rigtig smuk, så der må nok findes en fremtrædende plads i stuen til den.