fredag, juni 01, 2007

Snowdrop


Green gable er færdig, og vasket, men jeg mangler lige et billede. Det kommer senere.
Ellers er jeg gået i gang med Snowdrop. En skøn model at strikke. Jeg er helt vild med farven. Den er lige mig. Jeg strikker den i shetlandsuld, farve 23, og kidmohair, farve 2438. Modellen er skøn at strikke. Der startes oppefra og strikkes nedefter. De første 11 cm med hulmønster er nu ovre, og så skal der ellers strikkes glatstrikning de næste 30 cm. Jeg vil afsluttte den med en bred rib. Jeg har set den strikket i flere varianter efterhånden, hvor nogle også slutter af med hulmønsterkant forneden. Det ser også meget pænt ud, men lige nu har jeg besluttet mig for rib.

4 Comments:

Blogger Githa said...

Nøj for en lækker varm farve. Ligner en blommefarvet på min skærm og den er jeg helt vild med.
Sjovt nok ejer jeg intet i den farve til trods :-))

10:43 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Skøn farve du har valgt..den skal nok blive en farvorit bluse;-))

2:18 PM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Mums siger jeg bare, den farve er da for skøn. Mon ikke det bliver en favorit?

3:39 PM  
Blogger Eva S said...

Den blir läcker!
Eva i Lund

10:03 AM  

Send en kommentar

<< Home