fredag, juni 01, 2007

Færdig Green Gable


Her et billede af min færdige Green gable. Den er utrolig velsiddende, og passer fint synes jeg da selv. Den har fået den størrelse jeg lige kunne tænke mig. Jeg kommer ofte til at lave tingene for store. Jeg strikker lidt løst, og ...ja.
Jeg har brugt knap 6 ngl. Svale.Jeg har strikket efter størrelse M med et par ekstra udtagninger. Skulle jeg lave den om ville jeg strikke med en pind ½ nummer større, og ingen ekstra udtagninger. Smart at den strikkes oppefra og ned, så den kan prøves undervejs.

14 Comments:

Blogger Dorthe said...

Smuk er den og du ser flot ud.

12:17 AM  
Anonymous Anonym said...

vad fin du är i din gg, jättesnygg

12:24 AM  
Blogger Githa said...

Den ser dejlig blød ud og klær dig rigtig godt.

12:42 AM  
Blogger Christa said...

Ja den er rigtig flot til dig og sidder som den skal!

1:10 AM  
Blogger Helle said...

Den er bare rigtig flot---r vild med farven

2:01 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Hvor er den flot til dig. Jeg må vist hellere se, at få min egen færdig.
Kh. Bebiane

3:19 AM  
Blogger Jane said...

Den er rigtig flot og klær dig rigtig godt. senere i dag kommer min osse på bloggen. vejret skal lige være lidt bedre egnet til at fotografere.
Kh Jane

3:24 AM  
Blogger Mona said...

Bare så flot, og sidder helt perfekt:-))

3:52 AM  
Blogger hanneb said...

Hvor er I flotte.

7:15 AM  
Blogger Vivian said...

Den er bare helt superb!

Hilsner Vivian

7:20 AM  
Blogger Jette said...

Flot til dig, og god farve. Din Snowdrop ser også godt ud og dejlige farve du har valgt.

8:47 AM  
Anonymous Anonym said...

Den ble veldig pen, kler deg kjempefint! Og ja! Jeg har 6 nøster Svale liggende! God ide!

Ha en fortsatt fin lørdag!

9:13 AM  
Blogger Eva S said...

Den är jättefin!
Eva i Lund

10:02 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Hvor sidder den bare smukt på dig..og SKØN farve..tillykke med dén;-)

1:34 AM  

Send en kommentar

<< Home