mandag, august 18, 2008

Ny bog


Jeg er forelsket...i min nye bog Thrown together af Kim Hargreaves. Jeg har også hendes to andre bøger. Jeg har ikke fået lavet nogle af modellerne, men der er sørme mange jeg kunne tænke mig at gå i gang med. Den nye bog her er absolut lækker. Hun har en gennemført og feminin stil, som også holder i denne bog. Nogle modeller ligner meget andre fra de tidligere bøger, men der er da også mange nye.
Se f.eks de to modeller her...dem må jeg lave.

Jeg strikker stadig. Min Violet er færdig, men mangler bare at blive vasket. En lille vest er det blevet til. Jeg må vist snart se at få taget nogle billeder.

1 Comments:

Blogger Tine said...

Jeg kan godt forstå du er forelsket.
Sikke nogle lækre sager :-)

Du må bare igang ;-)

12:39 PM  

Send en kommentar

<< Home