onsdag, august 06, 2008

I gang igen

En dejlig ferie er overstået. Vi lagde ud med 1 uge i Italien (Gardasøen) på en kæmpe campingplads. Noget vi ikke plejer. Vi er nok mest til de små og listige steder, men nu skulle det prøves. Det var en meget afslappende uge, hvor jeg fik strikket en masse. Set Italien ...der var nok for mange danskere efter vores mening, men vi fik slappet dejlig meget af.
På vejen derned var vi kørt forbi en meget smuk sø i Østrig, Achensee. Den blev vi enige om at besøge på tilbagevejen, og blev der i 1 uge. Et utrolig smukt sted med masser af ro, og natur.
Jeg har lige pakket min nye påbegyndte Violet ud. Den ser nu lidt krøllet ud...
Jeg strikker den i NZ-lammeuld i rød og lilla. Denne gang lige efter opskriften. Jeg mangler nu ryggen.

2 Comments:

Blogger Joan said...

Hej Gitte
Velkommen hjem. Det lyder til i har nydt ferien lige så meget som os. Strikket mere end mig, har du da, så mon ikke...:D
Vi snakkes /Joan

7:26 AM  
Blogger Tine said...

Velkommen tilbage.
Lyder til at det har været en dejlig ferie.
Og fint strikketøj, du har fået lavet.
Lækker farve.

11:06 AM  

Send en kommentar

<< Home