mandag, november 03, 2008

Vest Emma

Jeg er blevet færdig med Emma´s vest, som jeg købte i ferien.
Den er fra Istex
Tyk og vamset. Emma har selv valgt farverne, og de er nok ikke det bedste i ift. mønster øverst. De strikkede blomster ses næsten ikke. Jeg har foreslået at vi skiftede farven ud til f.eks sort, men Emma synes den skal være sådan, og den er lige som hun vil have den.
Jeg måtte dog pille op ift. mønster. Jeg strikkede den efter str. 10 år, og den passede også fint nedom, men øverst var den meget åben, så jeg trævlede noget af bærestykket op igen, og lavede flere indtagninger.
Nu er jeg gået i gang med en nederdel der skal passe til lavet af rester.

2 Comments:

Blogger Tine said...

Hvor er den fin.
Jeg kan godt se det med, at mønstret forsvinder, men hvis pigen er glad, så skal man ikke klage :o)
Og så længe hun gerne vil have hjemmestrik, så skal man bare være glad!

10:10 AM  
Blogger Merete said...

Sikke en fin vest. Men det er ærgeligt med mønsteret, når det nu er strikket.
Merete

6:47 AM  

Send en kommentar

<< Home