fredag, november 07, 2008

Næsten færdig

Emma´s nederdel er næsten færdig. Jeg mangler kun at strikke en løbegang ved taljen til en bred elastik. Jeg er selv helt godt tilfreds med resultatet, og det er Emma heldigvis også.
Jeg har strikket den lidt efter mål, og prøvet mig frem, men er kraftig inspireret af denne her. Her har jeg også "stjålet" kanten forneden. Nederdelen strikkes oppefra og nedefter med udtagninger undervejs.
Emma´s nederdel er strikket i Lett Lopi rester.
Det er en skøn følelse at få noget ud af noget der bare har været gemt ind i skabet.
Jeg må i gang med kanten. Den strikker jeg i noget tyndere shetlandsuld ellers bliver ombukket meget tykt.

2 Comments:

Blogger Tine said...

Hvor er den bare lækker.
Smukke farver. Og rigtig fin kant forneden.
Og godt at den er lige i øjet hos Emma. Man ved jo aldrig :-)

8:39 AM  
Blogger Marianne said...

Hvor er den skøn og sikke nogle fantastiske farver :-)

11:22 PM  

Send en kommentar

<< Home