tirsdag, november 04, 2008

Sikke en bog


Jeg er fuldstændig vild med min nye bog. Det er Amber af Kim Hargreves.
Jeg har også hendes tidligere bøger. De minder en del om hinanden.
Denne Amber...jeg er helt solgt. Der er så mange modeller jeg har lyst til at lave.
Mange har et tvist af nostalgi blandet med feminine detaljer. Lige min smag.
Samtidig er bogen en nydelse for øjet. Spækket med flotte billeder, og med sans for detaljer i påklædningen og baggrund. En fantastisk bog efter min mening.

4 Comments:

Blogger Strikkeheksen said...

Ja, jeg kan godt forstå, du er glad for den - det er nogle flotte ting, hun designer :-) Jeg venter spændt på at min skal ankomme med posten.

8:18 AM  
Blogger Irene said...

Ja - jeg går også og overvejer, om ikke jeg bliver nødt til at investere i den :-)

7:54 AM  
Blogger Marianne said...

inspiration kan man ikke få nok af - men den er jo på engelsk - så jeg venter lidt endnu :-)

10:36 PM  
Blogger Tineke said...

Uha, der bliver jeg da altså lige fristet over evne, den er bare så flot!

8:36 AM  

Send en kommentar

<< Home