onsdag, juli 15, 2009

Revontuli sjal

Kender du det...du får bare lyst til at strikke noget fordi du har set det andre steder rundt omkring på nettet. Sådan har jeg det med dette Revontuli sjal. Se også den danske oversættelse.
For dem der er medlem på Ravelry finder du her flere oversættelser.
Jeg bruger egentlig ikke så meget sjaler, men dette synes jeg er så utrolig smukt.
Jeg har jo masser af Kauni garn på lager, så jeg er startet i farve EA.
Jeg forestiller mig dette være bilstrik, idet vi snart smutter til Frankrig. Jeg glæder mig helt vildt. Vi mangler lige at vaske lidt tøj, få pakket samt få farmor installeret i huset, men vi kører også først fredag morgen.

3 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Sikke nogle flotte farver ,)
Spændt på at se det færdigt.

Kan i have en dejlig tur ;)

Yt.

12:32 AM  
Blogger Marianne said...

Tusind millioner tak - jeg har nemlig også været forelsket i det sjal, men er opskriften ikke på dansk så kan jeg ikke være med. Det kan jeg nu - du er en skattebasse :-)

10:36 AM  
Blogger Helle : said...

Det er bare så skønt at strikke, flotte farver. Rigtig god tur !

1:53 PM  

Send en kommentar

<< Home