fredag, februar 29, 2008

For stor nederdel

Her er min anden nederdel. Også fra Istex. Jeg har som tidligere nænvt fundet ud af , at den bare er for stor. Jeg vidste godt ,at der var noget galt. Den strutter ligesom for meget, og er for løs foroven. Det er ikke nok at rynke ind med elastik i taljen. Garnet er ret tykt, og skal helst sidde tæt.
Jeg er i gang med at trævle den op, og jeg vil lave den en størrelse mindre. Overvejer at lave den nederste kant om, men tror nok jeg laver den på samme måde alligevel.

3 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Trist med størrelsen, det må da være lidt ærgeligt efter så meget arbejde. Den er ellers rigtig flot og jeg ønsker held og lykke med genstrikningen.
Kh Karen S

9:06 AM  
Blogger Unknown said...

Øv. Kan godt forstå , at den skal sidde til.Så på den igen :-)

11:51 PM  
Blogger Faster´s corner said...

Den er ellers utrolig flot i farverne....og flot du gider trævle op, bare det var mig!

Krista.

9:04 AM  

Send en kommentar

<< Home