torsdag, april 24, 2008

Juleaften...næsten

Se lige hvad jeg har fået...nyt legetøj. Jeg er ved at være helt vild med mine Knit picks pinde. Normalt strikker jeg med rosentræ, men er vild med konceptet saml selv strikkepinde, samt den lækre wire og gode overgang mellem wire og pind. Tænk lige også at få udskiftsbare pinde i træ.
Jeg sælger jo selv Knit picks i min butik, og har længe rykket for også at få de løse trædele.
Det er desværre ikke muligt nu, idet " Du store Alpaca" ikke har dem endnu, så jeg har måtte bestille i England hos Get Knitted. De har også de skæve størrelser, som de andre desværre heller ikke har.
Nu vil jeg mene, at jeg vil kunne klare enhver strikkesituation. Glæder mig til at komme i gang med at bruge dem i praksis.

7 Comments:

Blogger Frida said...

Ojjj hvor er de bare flotte. Jeg er såååå glad for mit sæt, men jeg har så ikke købt træpindene endnu. Ved du, om det er muligt at købe pinde til str 40 cm nu? Det var det nemlig ikke, fordi pinderne var for lange :(

5:31 AM  
Blogger garnnyderen said...

40 cm....jeg forstår ikke helt.
Så vidt jeg ved kan du købe faste rundpinde 40 cm, men du kan ikke få så små wirer ,at du kan lave en 40 cm.

5:39 AM  
Blogger Frida said...

Hej igen
Ja, det var det, som jeg mente. Dengang jeg købte min mappe kunne man ikke købe wirer str 40 cm. Så jeg spekulerede i, om det er muligt at købe dem nu. I butikken hvor jeg købte mine, sagde de, at man snart ville kunne få dem.

5:53 AM  
Blogger garnnyderen said...

Hej igen Frida

Jeg har ikke hørt at de kan fåes, men jeg skal nok spørge Mayflower om de har fået dem.
Jeg synes selv det vil være godt, hvis det var muligt med en så kort wire.

7:52 AM  
Blogger Jette said...

Det ser lækkert ud, har ikke prøvet rosentræspinde, men kunne forestille mig at de var super gode...

9:11 AM  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med nye pinner. Advarsel: du kan bli avhengig! Selv venter jeg desperat på at DSA skal ta inn Harmony wood slik at jeg får utvidet mitt forråd av pinner. Foreløpig må jeg ta til takke med Get Knitted.

5:44 AM  
Blogger Marianne S said...

Uha, ja - når man først har prøvet de smukke træpinde fra KnitPicks, ved man hvad afhængighed er.

8:41 AM  

Send en kommentar

<< Home