lørdag, marts 22, 2008

Færdige nederdele


Begge nederdele er nu færdige. Alle ender hæftet, og elastik monteret. De skal bare vaskes. Jeg har trævlet den ene nederdel op, og strikket den en størrelse mindre. Nu passer den, og jeg føler mig ikke som en stor struttende "marengs". Min romantiske cardigan er også ved at være færdig. Jeg mangler lige at sy et par knapper i.
Jeg ved ikke lige hvad der sker...jeg har masser af planer, men starter ikke på noget nyt først. Måske fordi der lige var for mange ufærdige ting. Jeg har også besluttet mig for at genoptage Lavender. Den er halvfærdig. Dvs. jeg har trævlet en masse op fordi jeg har strikket for meget. Opskriften er meget dårlig beskrevet, og jeg har stadig ikke helt fattet opskriften. Skal jeg følge antallet af udtagninger så passer de beskrevne maskeantal ikke. Der er ikke angivet længder i opskriften, så det er svært at vurdrere hvor lang den skal være.
Udenfor er der masser af sne. Ungerne er ude med kælken, brændeovnen er i gang. Ingen planer for dagen. Skønt....nu skal der strikkes.

2 Comments:

Blogger Faster´s corner said...

Ha en rigtig god dag med strikketøjet og de glade unger. Og sne, der er ikke noget som sne til at give en fred og ro i sjælen.

Den nederdel, den er bare hip og hot, så ingen tvivl du skal nok blive flot.

Hilsner til dig
fra Krista.

1:42 AM  
Blogger Christa said...

Hej Gitte! Hvor pudsigt - jeg har strikket nedeldelen i Lett Lopi til datteren efter samme mønster som din, men har også strikke en cardigan med samme mønster omkr. skuldrene og "blondekanten" i ærmerne :-) Mine opskrifter er fra et Lett Lopi strikkehæfte.
NU må jeg da vist få opdateret min blog .... "pinlyt" :-/ ;-))

3:07 PM  

Send en kommentar

<< Home