torsdag, april 03, 2008

Nederdel i brug

Jeg er vild med min nye nederdel..nu den endelig er blevet vasket og taget i brug. Den er blevet lige som jeg havde forestillet mig. Længden er lige over knæet. Den er blevet noget blødere efter vask. Jeg har tidligere skrevet om valg af garn mm. Nu mangler jeg bare at få vasket den anden.
Min grå trøje er færdig, og jeg mangler lige at få købt knapper og syet dem i.
Jeg er nu igang med min Lavender igen...igen...
Jeg har trævlet hoftestykket op ,og har strikket 20 pinde mere. Det lyder måske ikke af meget, men der er 336 masker på en omgang, så det tager lidt tid. Nu skal jeg til at lave hoftestykket igen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg kan godt forstå du er tilfreds og glad for den :-)Den er rigtig flot til dig.

3:43 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Flot nederdel, den klær dig godt. Jeg har aldrig selv strikket en nederdel, men måske skulle jeg bare hoppe ud i det.
Kh. Bebiane

4:39 AM  
Blogger Unknown said...

Wauw, den er flot. Du ser skøn ud i den :o)
/Tris

8:48 AM  
Anonymous Anonym said...

Den er ser for lækker ud, du ser rigtig flot ud i den

11:33 AM  

Send en kommentar

<< Home