onsdag, april 09, 2008

Færdig nederdel



Min anden nederdel er vasket og taget i brug. En opskrift fra Istex købt hos Strikkekunsten i Horsens.
Den er strikket efter opskriften i str. 36, og passer mig perfekt. Strikkede den i første omgang i str. 38. Her blev den alt for stor og struttende. Den blev pillet op, og strikket igen.
Jeg er blevet postitiv overrasket efter den er vasket. Der er ikke så meget strut mere..kun lidt klædeligt sving. Den går lige til knæet. God længde synes jeg. Emil har været mesterfotograf. Jeg har allerede brugt den anden flere gange, og den er utrolig lækker at have på, så dejligt at denne her også er endt op med at være vellykket. Jeg må i gang med at bruge dem for de er meeget varme.

1 Comments:

Blogger Jette said...

Hvor er de flotte de nederdele, og de klæ'r dig rigtig godt. :)

1:03 PM  

Send en kommentar

<< Home