tirsdag, april 29, 2008

Nye bøger



Puha det internet. Det er nemt lige at bestille. Saxo havde en-dagsudsalg. Tja....to bøger røg i kurven.

19 nydelige sjaler er ikke en ny bog, men der er nu nogle flotte sjaler i bogen.

Den anden "kæk og klassisk børnestrik" er en ny bog af Lene Holme Samsøe. Indeholder børneopskrifter i str. 2-12 år. Efter at have bladret lidt rundt i den er jeg allerede overbevist om at der er mindst 5 modeller jeg lige kunne lave

Jeg synes det er en flot og meget anvendelig bog med smarte og fine modeller. Ku´du lide hendes tidligere "Sødt og blødt" vil du også blive fanget af den her.En bog jeg helt sikkert bliver glad for.

Jeg strikker forresten stadig. Er næsten færdig med den lilla bluse, hvor jeg kun mangler monteringen.

1 Comments:

Blogger Karina said...

Ja, jeg faldt også lige i med "Den kække" der med børneopskrifter og er også gået i gang med den lille rib-top. Der er en del af opskrifterne der drager og datteren har også forkølet sig på "Pilespidsen".

10:44 AM  

Send en kommentar

<< Home