fredag, maj 02, 2008

Nederdel Emma

Det er ikke kun mig der er vild med min nye bog. Da Emma kom i gang med at kigge i den var der flere ting, som hun synes jeg bare må lave til hende.
Jeg er derfor startet på en nederdel strikket i babysoft.
Skønt bare at gå ud i butikken, og finde det anbefalede garn i opskriften, og så gå i gang. Garnet er halvt bomuld og acryl og er meget blødt og lækkert at strikke med. Normalt er jeg ikke så vild med at strikke i bomuld, men det her er blødt mellem fingrene. Nederdelen er sjov at strikke idet der strikkes forskellige felter med forskellige mønstre. Jeg er lige gået i gang med mønster 2, og nu skal der strikkes noget mere.

1 Comments:

Blogger Hygge-Strik said...

Jeg er sikker på, at den nederdel bliver flot, sikke skøn farve.
jeg vil også købe bogen, da opskrifterne går op til 12 år.
Kh. Bebiane

12:31 PM  

Send en kommentar

<< Home