tirsdag, august 19, 2008

Hendes Verden nr. 33

I sidste uge havde Hendes Verden et strikketillæg med klassisk vintage strik. I hæftet er der mange flotte modeller, men især denne cape kalder de den, var jeg specielt vild med.
Jeg strikker den i Arwetta ekstra fin i petrol. Den strikkes frem og tilbage, så der er en del masker på hver omgang (407 m) og jeg strikker på p 2½, så den kommer til at tage lidt tid, men det gør ikke noget for garnet er utrolig blødt og lækkert at strikke med. 8 gentagelser af mønstret skal der strikkes inden der afsluttes med rib i halskanten, så det er bare med at komme igang.

5 Comments:

Blogger Fru Rønne said...

Du skal have point for tålmodighed... og du bliver uden tvil glad og stolt, når du står med det færdige resultat

5:31 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Hvor jeg glæder mig til at se den færdig, farven er meget smuk.
Jeg elsker Hendes verden og deres små gode hæfter :-))
Kh. Bebiane

1:09 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg forstår godt du er gået i gang med den. Jeg havde kigget lidt i hæftet da det udkom, men tog mig god tid her i morges, og det var også den jeg faldt for, den ser så flot ud. På et tidspunkt bestiller jeg nok noget garn hos EVENTYRGARN...., det plejer at være der hvor jeg handler, men min samvittighed hvisker: skal der ikke bruges af det garn du har

5:05 AM  
Blogger Faster´s corner said...

Det er en rigtig flot model.
Og du har helt ret der er mange flotte modeller i deres nye tillæg.

God arbejdslyst med de mange masker på pinden.

Krista.

2:13 AM  
Anonymous Anonym said...

l?rt en masse

10:12 PM  

Send en kommentar

<< Home