torsdag, oktober 09, 2008

Ny bog




Puha....hvor er det nemt lige at bestille på nettet. I dag kom min nye bog.

"Strik naturligvis" af Anette Danielsen. En utrolig smuk bog opbygget med mange billeder, og en fryd for øjet at se på. Modellerne ser veldesignede ud, og med mange flotte strikdetaljer. Specielt er der mange flotte herremodeller.

Alligevel er jeg lidt skuffet. Stilen er nok ikke lige til mig. Der er et par modeller jeg kunne overveje f.eks en spændende nederdel, men jeg tror det kommer til at være en lækker billedbog til inspiration fremover.

3 Comments:

Blogger Tine said...

Jeg har ikke set bogen endnu, men har set flere rundt omkring der er vilde med den.

Inspiration er altid dejligt, og heldigvis har vi alle forskellig smag :-)

1:46 PM  
Blogger Marianne said...

Jeg er endnu ikke stødt på bogen, men den nederdel ser yderst tiltagende ud :-)

12:26 AM  
Blogger Helle : said...

Den nederdel ser rigtig godt ud !

1:28 PM  

Send en kommentar

<< Home